Praktiskā pieeja cīņai ar naudas atmazgāšanu un terorisma un proliferācijas finansēšanu: iekšējās kontroles sistēmas izveide nebanku sektorā

Komercsektora iekšējās kontroles sistēmu attīstība: klientu identifikācijas prasības, izpētes pamati, klientu sniegtās informācijas pārbaudes un dokumentēšanas metodes, iekšējās kontroles sistēmas darbības pamatprincipi un procedurālā kārtība un ziņošanas prasības.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 8
Cena (bez PVN): 325,00 
Cena (ar PVN): 393,25 
Pasniedz: Natalija Boļšakova
Natalija Boļšakova
Darbības atbilstības funkcijas vadītāja kredītiestādē ar teju 20 gadu profesionālo pieredzi uzraudzības jomā, arī klientu izpētes kontekstā. Ieguvusi ALCO sertifikātu darbības uzraudzības jomā (
Professional in field of Compliance
), kā arī ir ACAMS (
Association of Certified Anti-Money Laundering Specialists
) sertificēta lektore.

Plāni

07. februāris, 2025
Vieta:
Attālināti
Valoda:
lv
Pasniedz:
Natalija Boļšakova
Cena (bez PVN):
325,00 
Cena (ar PVN):
393,25 
Sazināties

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Nodarbību grafiks:
07.02.2025 09:00-16:15
Mācību mērķis

Likuma subjektiem stiprināt zināšanas par identifikācijas prasībām, izpētes pamatprincipiem, klientu sniegtās informācijas pārbaudīšanu un dokumentēšanas metodēm, iekšējās kontroles sistēmas darbības pamatprincipiem un procedurālo kārtību, kā arī iepazīstināt ar ziņošanas kārtību par aizdomīgiem darījumiem, kas ir iekšējās kontroles sistēmas sastāvdaļa.

Mērķauditorija
  • Ārpakalpojuma grāmatveži;
  • Nodokļu konsultanti;
  • Zvērināti revidenti un zvērinātu revidentu komercsabiedrības;
  • Juridiska veidojuma dibināšanas un darbības nodrošināšanas pakalpojumu sniedzēji;
  • Personas, kas darbojas kā aģenti vai starpnieki darījumos ar nekustamo īpašumu;
  • Izložu un azartspēļu organizētāji;
  • Personas, kas sniedz inkasācijas pakalpojumus;
  • Juridiskās vai fiziskās personas, kas nodarbojas ar tirdzniecību, ja maksājumus veic skaidrā naudā:
  • Parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzēji;
  • Virtuālās valūtas pakalpojuma sniedzēji;
  • Darbinieki, kas savu tiešo darba pienākumu izpildē saistīti ar NILLTPFN jautājumiem.
Pēc mācībām tu spēsi
  • Veikt klienta identifikāciju, noteikt patieso labuma guvēju un politiski nozīmīgas personas;
  • Izmantot paņēmienus klientu sniegtās informācijas pārbaudei, dokumentēšanai un uzglabāšanai;
  • Saņemot iekšējās kontroles sistēmas veidojošo dokumentu piemērus, izprast to raksturojumu un pamatprasības ieviešanai organizācijā;
  • Orientēsies iesniegto dokumentu specifikā, veikt to analīzi, pievēršot uzmanību detaļām;
  • Pārzināt nepieciešamo minimālo dokumentu un informācijas apjomu, identificējot aizdomīgus darījumu un pieņemot atbilstošu lēmumu.

 

Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai

Mācību apmeklēšanai nav specifisku priekšnoteikumu.

Mācību materiāli

BDA izstrādāti mācību materiāli.

Sertifikācijas eksāmens

Nav paredzēts. Mācību noslēgumā tiek izsniegta BDA Apliecība par kursa apgūšanu.

Programma
  • Likuma prasības tā subjektiem:
    • Iekšējas kontroles sistēmas izveidošana;
    • Identifikācijas pienākums, izpēte, pārliecināšanās;
    • Uzraudzība, ziņošana par aizdomīgiem darījumiem;
    • Dokumentu glabāšana.

    Izskatīto likuma prasību ieviešanas risinājumi:

    • Iekšējas kontroles sistēmas sastāvdaļu izveidošana (procedūru un reģistru piemēri);
    • Anketas un slēdziena veidošana;
    • Informācijas pārbaudes kanāli (ko, kur pārbaudīt);
    • Ziņošanas pienākums.

Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.