Produktu veidošana un pārdošana

Produktu veidošanas un pārdošanas (Product Discovery) 16 stundu mācības ļauj gūt zināšanas un prasmes veiksmīgai produkta ieviešanai un virzīšanai tirgū.  Mācību ietvaros ikvienam ir iespēja apgūt produkta atklāšanas procesa galvenos pamatprincipus un tehnikas.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 16
Cena (bez PVN): 700,00 
Cena (ar PVN): 847,00 
Pasniedz: Vadims Beļuns
Vadims Beļuns
Vadims Beļuns ir pieredzējis vadītājs farmācijas nozarē. Lektoram ir prasmes mārketinga stratēģijas izstrādē, tirgus pieejamības novērtēšanā, pārdošanā, kā arī dažādās medicīnas un saistītajās jomās. Kompetenci pierāda maģistra grāds biznesa vadībā (MBA), kas iegūts Rīgas Tehniskajā Universitātē (RTU).

Pieteikties kursam:

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Kursa mērķis

Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un veicināt praktisko iemaņu attīstīšanu par:

  • Product discovery procesu;
  • Product discovery metodēm;
  • Product discovery nozīmi un pielietošanas iespējām jauna produkta attīstīšanā un ieviešanā tirgū – vērtīga produkta radīšanai un iespējamo risku mazināšanai.
Kursa mērķauditorija

Uzņēmumu darbinieki, vadītāji un individuālie komersanti, kuri ir iesaistīti produktu attīstīšanas un virzīšanas procesā.

Pēc mācībām tu spēsi
  • izprast Product discovery procesa būtību;
  • pielietot Product discovery metodes;
  • pielietot Job-to-be done konceptu klientu vajadzību identificēšanai;
  • veidot produkta klienta portretu;
  • veikt tirgus izpēti;
  • pielietot dažādas ideju ģenerēšanas tehnikas;
  • izvērtēt un prioritizēt radītās idejas;
  • validēt radītos risinājumus.
Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi

Dalībai kursā nav specifisku priekšnoteikumu.

Mācību materiāli

BDA sagatavoti mācību materiāli.

Sertifikācijas eksāmens

Nav paredzēts sertifikācijas eksāmens.

Kursa programma
  1. Product discovery būtība un ieguvumi;
  2. Product discovery posmi, metodes un to nozīme;
  3. Iespēju izpēte un Job-to-be done koncepts;
  4. Klienta portrets un tirgus izpēte;
  5. Ideju ģenerēšana;
  6. Risinājumu validēšanas etapi;
  7. Klienta ceļa karte;
  8. Produkta panākumu vai neveiksmju tirgū noteicošie faktori;
  9. Product discovery plāna sagatavošana.

Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.