Produktu veidošana un pārdošana
Produktu veidošanas un pārdošanas (Product Discovery) 16 stundu mācības ļauj gūt zināšanas un prasmes veiksmīgai produkta ieviešanai un virzīšanai tirgū. Mācību ietvaros ikvienam ir iespēja apgūt produkta atklāšanas procesa galvenos pamatprincipus un tehnikas.
Kursa mērķis
Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un veicināt praktisko iemaņu attīstīšanu par:
- Product discovery procesu;
- Product discovery metodēm;
- Product discovery nozīmi un pielietošanas iespējām jauna produkta attīstīšanā un ieviešanā tirgū – vērtīga produkta radīšanai un iespējamo risku mazināšanai.
Kursa mērķauditorija
Uzņēmumu darbinieki, vadītāji un individuālie komersanti, kuri ir iesaistīti produktu attīstīšanas un virzīšanas procesā.
Pēc mācībām tu spēsi
- izprast Product discovery procesa būtību;
- pielietot Product discovery metodes;
- pielietot Job-to-be done konceptu klientu vajadzību identificēšanai;
- veidot produkta klienta portretu;
- veikt tirgus izpēti;
- pielietot dažādas ideju ģenerēšanas tehnikas;
- izvērtēt un prioritizēt radītās idejas;
- validēt radītos risinājumus.
Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi
Dalībai kursā nav specifisku priekšnoteikumu.
Mācību materiāli
BDA sagatavoti mācību materiāli.
Sertifikācijas eksāmens
Nav paredzēts sertifikācijas eksāmens.
Kursa programma
- Product discovery būtība un ieguvumi;
- Product discovery posmi, metodes un to nozīme;
- Iespēju izpēte un Job-to-be done koncepts;
- Klienta portrets un tirgus izpēte;
- Ideju ģenerēšana;
- Risinājumu validēšanas etapi;
- Klienta ceļa karte;
- Produkta panākumu vai neveiksmju tirgū noteicošie faktori;
- Product discovery plāna sagatavošana.
Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.