ITIL® 4 pamatkurss
ITIL® 4 pamatkurss ir paredzēts tiem, kuri savā profesionālajā darbā vēlas izmantot ITIL®4 ietvaru, uzlabojot un attīstot gan IT, gan citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.
Mācību ietvaros ir iespējams apgūt galvenās ITIL®4 koncepcijas, principus un procesu modeļus IT pakalpojumu pārvaldības (IT Service Management (ITSM)) kvalitātes nodrošināšanai.
Piedaloties diskusijās un pildot praktiskos uzdevumus, mācību dalībnieki gūst izpratni un nepieciešamās prasmes labāko prakšu piemēru analizēšanā, protot tos integrēt sava uzņēmuma IT pakalpojumu pārvaldības procesos.
Uzņēmumiem pieejams ES līdzfinansējums 50 -70% apmērā.
Plāni
Sazināties
Piesakies vai uzdod jautājumu!
Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu! |
||||||||||||||
|
Mācību mērķis
Veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par ITIL®4 pieeju un rīku izmantošanu, lai uzlabotu un attīstītu IT un citu pakalpojumu procesus, sniegumu un kvalitāti.
Mērķauditorija
- Uzņēmumu vadītāji;
- Biznesa procesu vadītāji;
- Auditori;
- IT arhitekti;
- IT vadītāji;
- IT speciālisti;
- Ārpakalpojumu sniedzēji;
- Kvalitātes analītiķi;
- Atbalsta speciālisti;
- Lietojumprogrammas pārvaldības un komandu darbinieki.
Pēc mācībām tu spēsi:
- Pielietot ITIL®4 konceptus, principus un procesu modeļus uzņēmuma/organizācijas pakalpojumu pārvaldībai;
- Pielietot ITIL principus IT pakalpojumu pārvaldībā (IT Service Management (ITSM)) un vadībā;
- Pielietot ITIL rīkus un tehnikas “Lietotāju pieredzes” (Customer Experience) un IT pakalpojumu pārvaldības (ITSM) efektivitātes pierādīšanai;
- Pielietot ITIL labās prakses mērķus un pamatjēdzienus;
- Izprast industrijas labās prakses, lai pielāgotu tās saviem pakalpojumiem un IT procesiem;
- Pilnvērtīgi sagatavoties starptautiskajam ITIL®4 Foundation eksāmenam.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai
Vēlama pieredze pakalpojumu vadībā.
Mācību materiāli
Mācību procesā tiek izmantoti oficiālie PeopleCert un BDA izstrādāti mācību materiāli, kas paliek mācību dalībnieku rīcībā pēc mācību pabeigšanas.
Lai būtu iespējams pilnvērtīgāk sagatavoties sertifikācijas eksāmenam, tiek nodrošināts izmēģinājuma tests.
Sertifikācijas eksāmens
ITIL® 4 Foundation: an introduction to ITIL 4 (eksāmena izmaksas jau ir iekļautas mācību cenā).
Programma
- Pakalpojumu pārvaldības galveno koncepciju izskatīšana:
- vērtības radīšana caur vadības rezultātiem, izmaksām un riskiem;
- attiecību nozīme pakalpojumu/servisa procesā;
- praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
- ITIL® galveno koncepciju izskatīšana un to pielietojamība vēlamo rezultātu sasniegšanai:
- četru dimensiju IT pakalpojumu pārvaldība (ITSM);
- pakalpojuma/servisa vērtību sistēma;
- ieguldījumi un produktivitāte vērtību sistēmas ķēdei;
- vadības principu raksturs un pielietojums;
- praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
- Praktiskā ITIL® vadība – ITIL® V4 ietvara pielietošana uzņēmuma pakalpojumu attīstībai:
- ITIL® pamatjēdzieni;
- mērķis 18 pārbaudītām ITIL® praksēm;
- nepārtrauktas uzlabošanas attīstīšanas, pārmaiņu vadības, incidentu vadības, problēmsituāciju vadības, pakalpojumu dienesta vadības, pakalpojumu līmeņu vadības un pieteikumu vadības menedžments;
- praktisko uzdevumu pildīšana un diskusijas.
Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.