Uzņēmuma zīmola atpazīstamība LinkedIn

Uzņēmuma atpazīstamību un uzticamu reputāciju LinkedIn veicina vairāku elementu stratēģiska sinerģija, ko veido līderi, darbinieki, citi sociālā tīkla lietotāji. Tas ļauj palielināt uzņēmuma redzamību, kā arī stiprināt tā zīmolu.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 8
Cena (bez PVN): 200,00 
Cena (ar PVN): 242,00 
Pasniedz: Ieva Drāzniece
Ieva Drāzniece
Ievas profesionālā pieredze saistīta ar zīmolu veidošanu un virzīšanu tirgū dažādu projektu ietvaros. Kopš 2020. gada pasniedzēja ir stratēģiskais partneris komandām un profesionāļiem, palīdzot izveidot efektīvas stratēģijas LinkedIn. Mērogota uzticama atpazīstamība veicina klietnu, talantu, partneru piesaisti.

Pieteikties kursam:

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Mācību mērķis

Veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas par:

  • sratēģiska uzņēmuma profila izveidi LinkedIn, iekļaujot aprakstus, atslēgas vārdus, aktivizējot visas nepieciešamās sadaļas. Analītika un profila aktivizēšanas stratēģija. Konkurentu aktivitāšu ātrais audits;
  • uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšanu, klātesamības radīšanu par partneru, klientu, darbinieku, alumni aktivitātēm;
  • mehāniku, kā veicināt darbinieku iesaisti, lai atbalstītu uzņēmuma profila aktivitātes, ņemot vērā dabiskā algoritma ierobežojumus. Radītās vērtības mērogošana;
  • uzņēmuma līderu klātbūtnes lomu LinkedIn. Personīgais zīmols LinkedIn, ietekme uz darba devēja tēla, uzņēmuma reputācijas stiprināšanu, zīmola mērogošanu. Uzņēmuma darbinieku personīgie zīmoli, reputācija un uzticēšanās uzņēmumam, ko pārstāv. Personīgie profili un atbalsts ierakstu veidošanā;
  • uzņēmuma satura stratēģiju, plānojot saturu un piešķirot tam vērtību caur adresātiem. Radītā satura iekļaušana, satura pārdale uzņēmuma un komandas profilos, satura pielāgošana starp dažādiem kanāliem, satura noformēšana, formāti, tēmas, publicēšanas intervāli, algoritms.

 

Mērķauditorija

Profesionāļi, kuri vēlas pilnveidot uzņēmuma konta pārvaldīšanas un uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanas prasmes LinkedIn. Mācības ir piemērotas plašam dalībnieku lokam, piemēram, uzņēmumu vadītājiem un īpašniekiem, mārketinga speciālistiem, biznesa attīstības vadītājiem un citiem speciālistiem.

Pēc mācībām Tu spēsi
  • Izprast LinkedIn platformas efektīvu izmantošanu uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšanai, reputācijas stiprināšanai, uzticēšanās mērogošanai, klientu, talantu, partneru plūsmas veicināšanai, jaunu sadarbību iniciēšanai;
  • Pielietot zināšanas, kas palīdz uzņēmuma LinkedIn profila atpazīstamības veicināšanai, novērtējot veiktās darbības, kā arī veidojot efektīvākas nākotnes stratēģijas un darbību plānus;
  • Izprast komandas un uzņēmuma līderu personīgo lomu uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšanā LinkedIn;
  • Pielietot atbilstošos atbalsta mehānismus komandai gan satura plānošanā, noformēšanā, pārdalē un iesaistē, gan diskusiju veidošanā;
  • Pielietot zināšanas, kas palīdz uzņēmuma profila satura veidošanā LinkedIn, izprotot, kā veidot saturu ar pievienoto vērtību potenciāliem un esošiem klientiem, partneriem;
  • Pielietot zināšanas, kā atbalstīt uzņēmuma profila, kolēģu, klientu, partneru, alumni aktivitātes uzņēmuma atpazīstamības veicināšanai.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai

Jābūt izveidotam LinkedIn personīgajam profilam un jābūt piekļuvei uzņēmuma LinkedIn profilam (super admin statuss). Profils var nebūt atjaunots vai aktīvs, taču privātā un uzņēmuma profila esamība mācību procesā ir svarīga, lai spētu darboties patstāvīgi, izmantojot jauniegūtās zināšanas un prasmes.

Mācību materiāli

BDA izstrādāti mācību materiāli un praktisko darbu piemēri.

Sertifikācijas eksāmens

Nav paredzēts.

Programma

Ievads un praktiski vingrinājumi

  • Efektīvākie soļi uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšanai LinkedIn bez maksas reklāmu palīdzības;
  • Produktivitāte un laika pārvaldība pilnvērtīga profila izveidē un uzturēšanā.

Uzņēmuma profila stratēģija

  • Satura veidošanas, profesionālu attiecību dibināšana ar platformas dalībniekiem;
  • Komandas mijiedarbības mehānika atpazīstamībsa veicināšanai;
  • Uzticības radīšana, redzamības mērogošana un atgriezeniskā saikne.

Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.