Lieliska klientu pieredze – pārdošanas mērķis
Apmācību ietvaros Tev būs iespēja pilnveidot esošās zināšanas darbā ar klientiem – sasniegt labākus pārdošanas rezultātus. Lai pēc iespējas labāk nostiprinātu jauniegūtās prasmes, teorētiskās zināšanas tiks papildinātas ar praktiskiem uzdevumiem.
Mācību mērķis
Rast atbildes uz jautājumiem par to, kā sasniegt savu pārdošanas mērķi un parūpēties par klientu.
Mērķauditorija
Ikviens, kurš strādā pārdošanas sfērā vai interesējas par šo jomu.
Pēc mācībām Tu spēsi:
- Labāk izprast klientu apkalpošanas pamatprincipus;
- Sasniegt labākus pārdošanas rezultātus;
- Ar jaunu motivācijas devu doties pie saviem klientiem, lai tiem sniegtu lielisku klientu pieredzi.
Priekšnoteikumi mācību apgūšanai
Nav specifisku priekšnoteikumu.
Mācību materiāli
BDA izstrādāti mācību materiāli un praktisko darbu piemēri.
Sertifikācijas eksāmens
Nav paredzēts.
Programma
- Viss sākas ar pamatiem
- Gatavība sev, klientam un darbam;
- Priekšnosacījumi;
- Mērķis.
- Pārdošanas loģika
- Pamanīšana, sasveicināšanās;
- Vajadzību izzināšana;
- Argumentācija, demonstrācija.
- Pārdevēju tipi
- Sāc ar sevi;
- Sava īstā tipa atrašana;
- Sava tipa pilnveidošana.
- Empātija
- Ieinteresētība;
- Attieksme;
- Ilgtermiņa attiecību veidošana un uzturēšana.
- Noslēgums
- Virzīšana uz lēmumu;
- Cross-sale;
- Up-sale;
- Darījumu noslēgšana;
- Mācību noslēgums.
Ja vēlies uzzināt vairāk par mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.