BDA organizētā vebināra “Kā veicināt pārdošanas efektivitāti?” ietvaros uzņēmuma “Coffee Address” izpilddirektors Krīvs Lode stāstīja, kas jāņem vērā, strādājot ar B2B (Business to Business) sektora klientiem, ar kādiem izaicinājumiem ikdienā nākas saskarties šajā jomā strādājošajiem un kā tos veiksmīgāk pārvarēt.
allowfullscreen>
Jaunākie raksti

Kas ir Copilot?
26.03.2025

Iespēja mācīties BDA, izmantojot Atveseļošanas fonda līdzfinansējumu 100 % apmērā
26.03.2025

Atplaukt līdz ar pavasari: kāpēc šis ir īstais brīdis sevis pilnveidei
21.03.2025

Kā ar Microsoft Excel atvieglot darbu un ietaupīt laiku
04.03.2025

Kā izmantot Microsoft 365 Teams un MI rīka Copilot sniegtās iespējas
04.03.2025
Piesakies jaunumiem
iepriekšējais raksts
Kā ar MI risinājumiem optimizēt ikdienas darbu pārdošanas jomā
nākamais raksts
Mācības vasarā: kāpēc šis ir īstais brīdis sevis pilnveidei