Efektīva klientu piesaiste, izmantojot LinkedIn

Izprotot, kā veidot efektīvu dabiskās klātbūtnes stratēģiju sociālajā tīklā LinkedIn, profesionāļi stiprina savu personīgo zīmolu un reputāciju, izceļ uzņēmuma piedāvāto vērtību, veido jaunas un pilnveido esošās biznesa attīcības, mērogo biznesa risinājuma redzamību un uzticēšanos, veicinot jaunu klientu plūsmu.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 8
Cena (bez PVN): 200,00 
Cena (ar PVN): 242,00 
Pasniedz: Ieva Drāzniece
Ieva Drāzniece
Ievas profesionālā pieredze saistīta ar zīmolu veidošanu un virzīšanu tirgū dažādu projektu ietvaros. Kopš 2020. gada pasniedzēja ir stratēģiskais partneris komandām un profesionāļiem, palīdzot izveidot efektīvas stratēģijas LinkedIn. Mērogota uzticama atpazīstamība veicina klietnu, talantu, partneru piesaisti.

Pieteikties kursam:

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Mācību mērķis

Veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas (zināšanas) par:

  • LinkedIn lomu klienta ceļā pie uzņēmuma, kā arī klienta personas un mērķa definēšanā;
  • profesionāļa personīgā zīmola lomu biznesa attiecībās, tās izveidi LinkedIn;
  • stratēģiska profila izveidi LinkedIn;
  • LinkedIn tīklošanas iespējām, metodēm un potenciālu, meklējot, uzrunājot un atbalstot esošos, potenciālos klientus un domubiedrus.
Mērķauditorija
  • Klientu apkalpošanas speciālisti;
  • Uzņēmumu vadītāji;
  • Biznesa attīstības vadītāji;
  • Eksporta vadītāji;
  • Partneru un sadarbību vadītāji;
  • Ikviens profesionālis, kurš vēlas pilnveidot savas tīklošanas un klientu piesaistes prasmes, lai veicinātu jaunas pārdošanas, biznesa attīstības, eksporta tirgu apgūšanas, partneru un piegādātāju piesaistes iespējas.
Pēc mācībām Tu spēsi
  • Izprast LinkedIn lomu klienta ceļā pie uzņēmuma, definēt klienta personu un mērķi dažādām darbībām šajā sociālajā tīklā;
  • Izmantot LinkedIn reputācijas veidošanai un stiprināšanai, atpazīstamības veicināšanai, uzticēšanās mērogošanai, klientu plūsmas palielināšanai;
  • Pielietot zināšanas, lai piesaistītu potenciālos klientus un iegūtu profesionāļu kontaktus, radot atpazīstamību un uzticēšanos;
  • Izprast vērtīga un noderīga satura veidošanas pamatprincipus;
  • Atbalstīt uzņēmuma un kolēģu aktivitātes, mērogojot uzņēmuma atpazīstamību.
Mācību materiāli

BDA izstrādāti mācību materiāli un praktisko darbu piemēri.

Priekšnoteikumi mācību apgūšanai

Jābūt izveidotam personīgajam LinkedIn profilam. Tas var nebūt aktīvs, taču svarīgi, lai būtu pieeja šim sociālajam tīklam, kurā darboties patstāvīgi, pielietojot jauniegūtās zināšanas un prasmes, kā arī pildot dažādus praktiskos uzdevumus.

Sertifikācijas eksāmens

Nav paredzēts.

Programma

Ievads un praktiski vingrinājumi

  • Kā efektīvi darboties LinkedIn, piesaistot klientus un investējot laiku produktīvu darbību veikšanai.

Profila stratēģijas, satura veidošana

  • attiecību dibināšana ar jauniem kontaktiem;
  • komandas mijiedarbības mehānika atpazīstamības un uzticēšanās veicināšnai;
  • redzamības mērogošana un atgriezeniskā saikne.

Ja vēlies uzzināt vairāk par mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.