Sociālo tīklu platformas Facebook rīku izmantošana uzņēmuma mārketinga aktivitāšu veidošanai
Mācības ir paredzētas ikvienam, kurš vēlas pilnvērtīgi izmantot sociālā tīkla Facebook rīkus uzņēmuma mārketinga aktivitāšu veikšanai, klientu piesaistei, noturēšanai, kā arī atpazīstamības veidošanai.
Mācību ietvaros būs iespēja izveidot uzņēmuma Facebook lapu, definēt uzņēmuma, produkta vai pakalpojuma mārketinga aktivitāšu mērķauditorijas, pielāgojot saturu atbilstoši tām.
Uzņēmumiem pieejams ES līdzfinansējums 50% līdz 100% apmērā.
Kopējās mācību izmaksas var mainīties atkarībā no konkrētās asociācijas noteikumiem.
Plāni
Sazināties
Piesakies vai uzdod jautājumu!
Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu! |
||||||||||||||||
|
Mācību mērķis
Padziļinātas izpratnes veidošana un praktisko iemaņu veicināšana par Facebook maksas un bezmaksas rīku izmantošanu, izveidojot un uzturot saistošu un biznesa vajadzībām atbilstošu uzņēmuma lapu.
Mērķauditorija
- Uzņēmumu vadītāji;
- Mārketinga speciālisti;
- Produktu un pakalpojumu vadītāji;
- Klientu attiecību vadītāji;
- Projektu vadītāji.
Pēc mācībām tu spēsi
- Izveidot un pārvaldīt uzņēmuma Facebook lapu.
- Uzturēt uzņēmuma Facebook lapu, papildinot to ar aktuālo informāciju.
- Definēt uzņēmuma Facebook lapas mērķauditoriju.
- Pielāgot lapas un publicējamo ziņu saturu produktam, pakalpojumam un mērķauditorijai.
- Veidot uzrunājošu un iesaistošu saturu ikdienas komunikācijas uzturēšanai.
- Veicināt uzņēmuma produktu un pakalpojumu atpazīstamību.
- Veicināt biznesa attīstību vietējā un starptautiskā tirgū.
- Analizēt reklāmas/publicētā satura statistiku un reklāmas ieguldījumu atdevi.
Priekšnoteikumi mācību apmeklēšanai
Vēlamas datorlietotāju prasmes.
Mācību materiāli
BDA izstrādāti mācību materiāli ar teorijas un praktisko uzdevumu aprakstu latviešu valodā.
Sertifikācijas eksāmens
Nav paredzēts.
Programma
- Sociālo tīklu tendences un komunikācija sociālajā vidē.
- Uzņēmuma Facebook lapas izveide un tās pielāgošana atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.
- Komunikācija sociālajā vidē – tās biežums un stils.
- Publikāciju saturu veidošana ikdienas komunikācijai ar klientiem.
- Facebook Ads Manager rīku izmantošana reklāmas kampaņu un reklāmu veidošanai.
- Uzņēmuma lapas mērķauditorijas definēšana un satura veidošana atbilstoši mērķauditorijai.
- Reklāmas/publikācijas mērķauditorijas definēšana un satura veidošana atbilstoši mērķauditorijai.
- Uzņēmuma Facebook lapas un publicētas informācijas, reklāmas statistikas analīze.
Ja vēlies uzzināt vairāk par šīm mācībām, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti e-pastu uz mrn@bda.lv.