Java SE: Programmēšana I

Šis pirmā līmeņa programmēšanas kurss ir paredzēts programmētājiem, kuri ir iesācēji darbā ar Java un kuriem jāapgūst tās jēdzieni, valodas konstrukcija un datu veidi. Kurss ir paredzēts programmētājiem, kuri pielietos šīs valodu prasmes, lai izstrādātu programmas, izmantojot jaunākās galvenās JDK versijas, šobrīd Java 11.

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 40
Cena (bez PVN): 2300,00 
Cena (ar PVN): 2783,00 
Pasniedz: Mārtiņš Leitass
Mārtiņš Leitass
Pasniedzējam ir vairāk kā 20 gadu pieredze IT industrijā, pildot dažādas lomas programmatūras izstrādē, sākot ar jaunāko izstrādātāju līdz sarežģītu, multikulturālu projektu vadībai. Mārtiņš Leitass šobrīd vairāk koncentrējas uz uzņēmumu arhitektūru. Sertificēts Java 2 SE Certified Programmer, CTT+ classroom trainer, TOGAF 9.0 Foundation u.c.

Pieteikties kursam:

Piesakies vai uzdod jautājumu!

 

Ja vēlies pieteikties kursam vai uzdot jautājumu par to, droši izmanto šo formu!

Lūdzu ievadi savu vārdu, uzvārdu
Lūdzu ievadi uzņēmuma nosaukumu
Lūdzu ievadi savu telefona numuru
Lūdzu ievadi savu e-pastu

Paldies! Mēs ar Tevi sazināsimies.

Kursa mērķis
  • Uzrakstiet Java kodu, kas programmas mērķu sasniegšanai izmanto mainīgos, masīvus, nosacījumu un cilpas konstrukcijas.
  • Identificēt modulārās programmēšanas principus
  • Piekļūt un izveidot statiskus laukus un metodes
  • Apstrādāt ciparu, teksta un virkņu datus, izmantojot atbilstošus Java operatorus
  • Iestatīt vides mainīgos, lai Java kompilators un izpildlaika izpildāmie faili varētu darboties pareizi
  • Izveidot vienkāršas Java klases un izmantot objektu atsauces, lai piekļūtu klases laukiem un metodēm
  • Demonstrēt polimorfismu, ieviešot Java saskarni
  • Apstrādāt atzīmēto izņēmumu Java lietojumprogrammā
  • Izmantot Predicate Lambda izteiksmi kā metodes argumentu
  • Definēt un ieviest vienkāršu klašu hierarhiju, kas atbalsta lietojumprogrammu prasības
Kursa mērķauditorija
  • Izstrādātājs
  • Ieviesējs
  • Sistēmas integrators
  • Sistēmu administrators
Pēc mācībām tu spēsi
  • Izmantot Java programmēšanas valodas konstrukcijas, lai izveidotu Java tehnoloģijas lietojumprogrammu.
  • Izmantot lēmumu un cilpas konstrukcijas un metodes, lai noteiktu programmas plūsmu.
  • Izprast objektu orientētus pamatjēdzienus, piemēram, mantošanu, iekapsulēšanu un abstrakciju.
  • Izmantot un pārvaldīt objektu atsaucēm, kā arī rakstīt vienkāršu kļūdu apstrādes kodu.
Kursa apmeklēšanas priekšnoteikumi

Nav

Mācību materiāli

Oracle University vai BDA mācību materiāli.

Sertifikācijas eksāmens

Nav

Kursa programma

1. What is a Java Program

  • Key features of the Java language
  • Java technology and development environment
  • Running and testing a Java program

2. Creating a Java Main class

  • Java classes
  • The Main method
  • Adding a Main method

3. Data in the Cart

  • Introducing variables
  • Working with strings
  • Working with numbers
  • Manipulating numeric data

4. Managing Multiple Items

  • Working with conditions
  • Using IF statements
  • Working with a list of items
  • Processing a list of items

5. Describing Objects and Classes

  • Working with objects and classes
  • Defining fields and methods
  • Declaring, instantiating, and initializing objects
  • Working with object references
  • Doing more with arrays

6. Manipulating and Formatting the Data in Your Program

  • Using the String class
  • Using the Java API docs
  • Using the StringBuilder class
  • More about primitive data types
  • More numeric operators
  • Promoting and casting variables

7. Creating and Using Methods

  • Using methods
  • Method arguments and return values
  • Static methods and variables
  • How arguments are passed to a method
  • Overloading a method

8. Using Encapsulation

  • Access control
  • Encapsulation
  • Overloading constructors

9. More on Conditionals

  • Relational and conditional operators
  • More ways to use IF/ELSE constructs
  • Using switch statements
  • Using the Netbeans debugger

10. More on Arrays and Loops

  • Working with dates
  • Parsing the args array
  • Two-dimensional arrays
  • Alternate looping constructs
  • Nesting loops
  • The ArrayList class

11. Using Inheritance

  • Overview
  • Working with subclasses and superclasses
  • Overriding methods in the superclass
  • Creating and extending abstract classes

12. Using Interfaces

  • Polymorphism
  • Polymorphism in the JDK foundation classes
  • Using interfaces
  • Local-variable type inference
  • Using the List interface
  • Introducing Lambda expressions

13. Handling Exceptions

  • Overview
  • Propagation of exceptions
  • Catching and throwing exceptions
  • Handling multiple exceptions and errors

14. Deploying and Maintaining the Soccer Application

  • Packages, JARs, architecture
  • Application modification and requirements

15. Understanding Modules

  • The Module system
  • JARs
  • Module declarations
  • Modular JDK

16. JShell

  • Testing code
  • JShell basics
  • JShell in an IDE

Ja vēlies iegūt vairāk informācijas par šo kursu, sazinies ar mums pa tālruni 67505091 vai raksti mums e-pastu uz mrn@bda.lv.